loading...
جوک
admin بازدید : 5 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

یارو میره انجمن اهدای عضو

جو گیر میشه و همه رو تیک میزنه

بعد از مرگش

به خانواده اش یه شلوار کردی گشاد و یه مشت سبیل تحویل میدن !









آموزش طرف به پسرش در مورد پست کردن نامه بدون تمبر:

خب حواستو جمع کن آدرس گیرنده رو بجای فرستنده بنویس

بندازش تو صندوق پست

اوقت پست میبینه تمبر نداره پس میفرسدش برا فرستنده !










هیچ لذتی بالاتر از این نیست که :

به بچه ۲ ، ۳ ساله بگی مامانتو گرگ خورد !









میگن داریوش از وقتی شنیده مایلی کهن طرفدارشه ............ دوباره رفته سمت اعتیاد










ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻋﺰﯾﺰﻡ : ﺳﻼﻡ
ﺑﺮﺍﻡ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭ ﺍﻭﻣﺪﻩ
ﭘﺪﺭﻡ ﺗﺤﺖ ﻓﺸﺎﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﻨﻢ
ﻣﯿﮕﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﻫﺮﭼﻪ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﺑﺮﯼ ﺧﻮﻧﻪ ﯼ ﺷﻮﻫﺮ
ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﯽ ﺟﻮﺍﺏ ﺑﺪﻡ . ﮐﻤﮑﻢ ﮐﻦ
Send to
شاهین ، ﮐﺎﻣﺮﺍﻥ ،ﻓﺮﯾﺪﻭﻥ ، ﻋﺒﺪﺍﻟﻘﺎﺩﺭ ، ﻣﺼﯿﺐ ، ﻫﻮﺷﻨﮓ ، ﻓﺮﺯﺍﺩ ، ﺭﺍﻣﯿﻦ
ﮐﻮﭼﯿﮑﻪ ، ﺭﺍﻣﯿﻦ ﺑﺰﺭﮔﻪ ، ﻋﻠﯽ ﺻﺎﻓﮑﺎﺭ ، ﺣﺴﻦ ﻗﻬﻮﻩ ﭼﯽ ،

ﻣﻌﻠﻢ ﺯﯾﺴﺖ ﺷﻨﺎﺳﯿﻤﻮﻥ ﮐﻪ ﺗﺎﺯﻩ ﺯﻧﺸﻮ ﻃﻼﻕ ﺩﺍﺩﻩ !










خاک تو سرم؛ نگاه به تاریخچه مرورگر اینترنتم میکنم...


خودم خجالت میکشم!!










بعضی وقت ها اینقدر حواست به خودته ودر آرزوهای خودت غرقی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

که یادت میره یه نفر منتظرته تا از دستشویی بیای بیرون!!










یارو تو پیج مسی کامنت زده :
” چرا تو pes 2014 درست پاس نمیدی دیوث؟”










ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺑﻔﺮﻣﺎﺋﯿﺪ ﺷﺎﻡ ﮐﻢ ﮐﻢ ﺑﻬﻤﻮﻥ ﻣﯿﻔﻬﻤﻮﻧﻪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻝ

.

.

.

.

.

ﻓﺮﺍﺭ “ ﺳﯿﺮﺍﺑﯽ ” ﻫﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ “ ﻣﻐﺰ” ﻫﺎ ﺑﻮﺩﻩ










وﺳﺎﯾﻞ تیراندازی با کمان : ۴ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ !
ﻭﺳﺎﯾﻞ اﺳﮑﯽ : ۳ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ !

ﻭﺳﺎﯾﻞ ﮐﻮﻩ نوردی : ۲ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ !

ﺩﻭﭼﺮﺧﻪ : ۱ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ !

ﺣﺪﺍﻗﻞ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﺮﯾﺪ ﻫﺮ یک از ﻭﺳﺎﯾﻞ ﻭﺭﺯﺷﯽ ۸۰۰ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﺎﻥ !

ﻗﻠﯿﻮﻥ : ۵ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﺎﻥ !

بعد میگن چرا قلیون میکشی










فرمون دادن دخی ها

بیا

بیا

بیا

بیا

بیا

بیا

 اوفتادی تو جوب










من فلج به دنیا اومدم,ولی به زندگی امید داشتم,تا اینکه سرطان گرفتم و

شش ماه بعد فهمیدم ایدز دارم!ازوقتی توی آزمایش آخرم فهمیدم که

دیابت هم دارم,دیگه به کل دپرس شدم...تااینکه ...

کفش تن تاک رو خریدم!!!

 

دیگه از ایدز و سرطان خبری نیست!!!!

تازه,قراره توی مسابقات دوی استقامت هم شرکت کنم











ظهر یه بازاریاب جاروبرقی درمونو زد تا درو وا کردم پرید توخونه یک کیلو کود گاوی ریخت رو فرشمون گفت اگه من نتونستم اینا رو تا دو دقیقه جمع کنم حاظرم همه رو بخورم. گفتم سس قرمز میخوای یاسفید؟میگه چرا؟میگم سه ماهه پول برقمون ندادیم صبح اومدن قطع کردن










اولین باری که از سر کلاس دانشگاه منو انداختن بیرون


واسه این بود که ماژیک نمینوشت


استاد گفت:


چرا این نمینویسه؟


منم گفتم دکمه شو بزن...


استاد دو ثانیه به ماژیک نگاه کرد


بعد دیگه هیچی من خودم رفتم بیرون..










از نزدیکان خود بی خبرید؟ آنهارا مدتیست ندیده اید؟؟ کافیست با دوست پسرخود درسطح شهرظاهرشوید! آنگاه اموات خود رانیز خواهید دید




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 255