loading...
جوک
admin بازدید : 6 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

ﺭﻓﺘﻢ ﺣﺸﺮﻩ ﮐﺶ ﮔﺮﻓﺘﻢﺭﻭﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﺣﺸﺮﺍﺕ ﻣﺰﺍﺣﻢﺗﺎﺯﻩ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﯾﻪ ﺳﺮﯼ ﺍﺯ ﺣﺸﺮﺍﺗﻢ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻪﻣﺮﺍحمن !ﻣﻮﻧﺪﻡ ﺑﺮﺍ ﺍﻭﻧﺎ ﭼﯽ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﮐﻪ ﺍﺫﯾﺖ ﻧﺸﻦ










پسره نوشته: ﻓﮑﺮﺷﻮ ﺑﮑﻦ ، ﯾﮏ ﺩﻏﺪﻏﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺭﻧﮓ ﻧﺎﺧﻮﻧﺎﺷﻮﻧﻪ ! ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﻣﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﺮﻡ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻓﻘﻂ ﭼﮏ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺧﺸﺘﮑﻢ ﭘﺎﺭﻩ ﻧﺒﺎﺷﻪ ﯾﻮﻗﺖ










تو سال ۶۷ یه سرما و برف شدیدی داشتیم که مردم رو خونه نشین کرد . برا همینه که انقد متولد ۶۸ داریم










ﺗﻤﺴﺎﺡ ﺭﻭ ﻫﺮﻭﻗﺖ ﺍﺯ ﺁﺏ ﺑﮕﯿﺮﯼ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ ﺗﯿﮑﻪ ﺗﯿﮑﻪ ﺍﺕ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ!
یَنی ﺟﺪﯼ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ
ﺩﺍﺭﯼ ﺗﻤﺴﺎﺡ ﺭﻭ ﺑﮕﯿﺮﯼ ﺍﺯ ﺁﺏ؟ ﺗﻤﺴﺎﺡ ﻫﻢ ﻗﺪ
ﺗﻮﺋﻪ؟ ﺷﻮﺧﯽ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎﻫﺎﺕ؟

میشناستت ؟؟؟ میشناسیش؟؟









خدایا هر دری رو خواستی ز حکمت ببندی نزدیک در یخچال نشو ! ممنون










یه معلم داشتیم تو کلاس دین و زندگی میگفت شغل ما، شغل انبیاست. منم اومدم خود شیرینی کنم. گفتم انبیا که همشون چوپانی میکردن. نه گذاشت، نه برداشت گفت منم دارم همین کارو میکنم دیگه گوسفند! خدا حفظش کنه زیادی رک بود









تو فیسبوک، تو پیجِ علی دایی، یارو رفته زیرِ یکی از پستاش کامنت گذاشته که "آقای دایی، چرا زبون شما تو پُستاتون نمیگیره؟!










به مامانم گفتم تشنمه رفت یه لیوان آب
پرتقال واسم آورد. میگم یعنی اگه از
کودکی اینجور باهام برخورد میکردید الان
من فوق پرفسورای فیزیک اتمی از دانشگاه
آکسفورد گرفته بودم.
میگه هیچ پخی نمیشدی اینم مال پارسال
بود ته شیشه مونده بود نمیخواستم بریزم
دور!!!









ﺗﻮ ﺗﺒﻠﯿﻎ ﻣﺎﯾﻊ ﻇﺮﻓﺸﻮﯾﯽ ﺍﺳﭙﯿﻒ ﻣﯿﮕﻪ :
ﺑﺎ ﺍﺳﭙﯿﻒ ﻓﻘﻂ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﻇﺮﻑ ﺷﺴﺖ، ﻣﯿﺸﻪ ﺧﻮﺵ ﻫﻢ ﮔﺬﺭﻭﻧﺪ!!!!!

ﺩﻗﯿﻘﺎ ﻣﻨﻈﻮﺭﺵ ﺍﺯ ﺧﻮﺵ ﮔﺬﺭﻭﻧﺪﻥ ﺑﺎ ﻣﺎﯾﻊ ﻇﺮﻓﺸﻮﯾﯽ ، ﻫﻤﻮﻧﯿﻪ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﻢ










رفتم مغازه میگم ببخشید تخمه دارید؟ میگه کیلویی؟ گفتم پ… یهو داد زد خفه شو، چیه شما جوونا یادگرفتین میگین پ ن پ! گفتم پنیرم میخواستم! بدبخت کلی عذر خواهی کرد گفت :پنیر کیلویی بدم؟ گفتم پ ن پ متری بده!!! بعد در رفتم… خخخخخخخخخخخ




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 254